Informatie aanvragen

Shipping Club Info

Feyenoord vindt het erg belangrijk om u, als zakelijke relatie, duidelijkheid te geven over de facturatie en de compensatie voor uw zakelijke stoelen voor dit seizoen. Deze informatie vindt u op deze pagina. Mocht u na het lezen van deze pagina nog vragen hebben dan kunt u uiteraard contact opnemen met uw Sales Manager.

 

Facturatie en compensatie

Reeds in een eerder stadium is er gecommuniceerd over de facturatie en compensatie. Graag zetten het een en ander voor u ter verduidelijking een rij:

  • Facturen voor uw zakelijke stoel(en) dienen vooraf aan de start van het seizoen betaald te worden
  • Wanneer het door coronamaatregelen niet mogelijk is om een wedstrijd of meerdere wedstrijden te bezoeken dan zal/zullen deze wedstrijd(en) aan u worden gecompenseerd
  • De compensatie zal over het gehele seizoen bekeken worden en derhalve achteraf, dus na het seizoen 2020-2021, plaatsvinden. Dit omdat er ook eventuele extra wedstrijden gespeeld zouden kunnen worden die niet tot het zakelijk pakket behoren
  • Voor het seizoen 2020-2021 worden 20 wedstrijden als basis genomen (17 competitie- en 3 Europa League wedstrijden). Iedere wedstrijd waarvoor geen toegang wordt verschaft levert 1/20 restitutiewaarde op
  • De maximale restitutie bedraagt 90% van het factuurbedrag van uw zakelijke stoelen