Business Units Info
Feyenoord vindt het erg belangrijk om u, als zakelijke relatie, duidelijkheid te geven over de facturatie en de compensatie voor uw zakelijke stoelen voor dit seizoen. Deze informatie vindt u op deze pagina. Mocht u na het lezen van deze pagina nog vragen hebben dan kunt u uiteraard contact opnemen met uw Sales Manager.
Facturatie en compensatie
Reeds in een eerder stadium is er gecommuniceerd over de facturatie en compensatie. Graag zetten het een en ander voor u ter verduidelijking een rij:
- De factuur voor uw Business Unit dient vooraf aan de start van het seizoen betaald te worden tenzij anders overeengekomen
- Wanneer het door coronamaatregelen niet mogelijk is om een wedstrijd of meerdere wedstrijden met het contractueel overeengekomen aantal gasten te bezoeken dan zal dit naar rato aan u worden gecompenseerd
- De compensatie zal over het gehele seizoen bekeken worden en derhalve achteraf, dus na het seizoen 2020-2021, plaatsvinden
- Voor het seizoen 2020-2021 worden 20 wedstrijden als basis genomen (17 competitie- en 3 Europa League wedstrijden). Iedere wedstrijd waarvoor geen (volledige) toegang wordt verschaft levert 1/20 restitutiewaarde x % gemiste kaarten op
- De maximale restitutie bedraagt 90% van het factuurbedrag van uw zakelijke stoelen