360 Tour
Business
b2251e47ce08605fd5b4624bdc120f1a_2000_2000.jpg

Zakelijke stoelen seizoen 2022 - 2023 uitverkocht

Feyenoord leeft. Dat werd zondag niet alleen duidelijk op de goedbezochte Open Dag, maar ook uit fraai nieuws op zakelijk gebied. Naast de reguliere seizoenkaarten zijn nu ook de stoelen in het zakelijk segment voor 2022-2023 uitverkocht aan de zakelijke relaties van de club.

 

Drie weken voor de start van de competitie zijn alle zakelijke plekken in De Kuip, die bestaan uit de Business Units, de Director Seats, de Business Seats, de Shipping Club, de Maas Seats, de Comfort Seats en vak A uitverkocht. Echter stromen de verzoeken om op een eventuele wachtlijst geplaatst te worden vooralsnog binnen, aldus Joris van Dijk, commercieel directeur van Feyenoord. 'De laatste keer dat de club zich in deze unieke positie bevond was in 2017, het jaar dat Feyenoord landskampioen werd.'

 

Feyenoord Business Club
Uiteraard biedt Feyenoord haar zakelijke relaties een meer dan een comfortabele stoel bij thuiswedstrijden. Zo hebben alle zakelijke relaties de mogelijkheid om zich bij de Feyenoord Business Club aan te sluiten. Momenteel telt de club ruim 1000 zakelijke relaties, waarvan er rond de 700 aangesloten zijn als Business Club-lid. Deze groep aan leden is continu groeiende. Na een periode waarin het organiseren van zakelijke bijeenkomsten vanwege COVID-19 moeilijk was, is het merkbaar dat de FBC-evenementen na lang gemis weer goed worden bezocht.Het zakelijke succes van dit seizoen is ook te danken aan het functioneren van de salesafdeling. De focus werd niet alleen gelegd op bestaande relaties, maar ook op potentiële relaties. Het actief opzoeken en verdiepen in hetgeen wat hen aanspreekt en wat de club voor hen kan betekenen is één van de velen manieren waarop de salesafdeling onze relaties aan de club heeft kunnen binden.

 

#MakingMemories
De resultaten van afgelopen seizoen zijn een van de voornaamste redenen waarom relaties weer trots zijn om onderdeel uit te maken van de club. Dit gevoel wil Feyenoord graag behouden. Dit niet alleen middels een hopelijk succesvol seizoen, maar ook door met alle zakelijke relaties buiten het voetbal om nieuwe herinneringen te maken.