Informatie aanvragen Inlog FBC
Business

Zakelijke Feyenoord-beleving in optima forma

Feyenoord-wedstrijden beleven vanuit een eigen, zelf ingerichte ruimte met perfect uitzicht op het veld; het kan in een Business Unit. Deze meest luxe en exclusieve vorm van (zakelijk) voetbal kijken in De Kuip is slechts enkele bedrijven gegeven. Hoe beleven deze bedrijven een wedstrijd? En waarom hebben zij voor een Business Unit gekozen?

Muziek door de speakers
Een half uur voor de aftrap van de Eredivisiewedstrijd Feyenoord – Willem II staat de Business Unit van Kramer Groep vol met enthousiaste (zaken)relaties. De muziek schalt door de speakers en de gasten nuttigen een drankje. ‘Het is altijd gezellig hier’, zegt Mike Vos, die zich even terugtrekt uit de groep collega’s en zakenrelaties. ‘Gezelligheid staat voorop. Vandaag zijn er veel collega’s in de Unit. Het is dan een soort bedrijfsuitje. Je leert elkaar op een andere manier kennen én je hebt tussendoor iets leuks om naar te kijken, namelijk de wedstrijd.’

Exclusief arrangement
Een aantal Units verderop is het rustiger. De genodigden van Metterwoon hebben zojuist genoten van een buffet en een enkeling neemt vast plaats in de comfortabele rode leren stoelen op het verwarmde terras. Ondertussen tapt Lubert de Leeuw een biertje. ‘Dat doe ik al 21 jaar in deze Unit’, aldus De Leeuw. ‘Samen met de gastheer van de dag regel ik het eten en zorg ik dat de genodigden met taxi’s van en naar het stadion worden gereden.’ De relaties genieten ook deze avond weer van het exclusieve arrangement in De Kuip. ‘Op deze manier je relaties beheren werkt gewoon heel erg goed. Je krijgt ze immers ook eens op een andere manier te spreken.’

Een Business Unit staat voor gezelligheid met gelijkgestemden. Dat kunnen zakenrelaties of vrienden zijn. Rob Hermans, CEO Fletcher Hotels
'Gezelligheid met gelijkgestemden'
Hoewel Feyenoord helaas niet weet te winnen van Willem II is de sfeer in de Business Unit van Fletcher Hotels na afloop zeer gemoedelijk. ‘Wat het resultaat ook is, wij maken het altijd gezellig hier’, aldus Rob Hermans. De CEO van het hotelconcern bekijkt de wedstrijden van Feyenoord sinds dit seizoen in zijn eigen Business Unit en dat bevalt hem uitstekend. ‘Een Unit staat voor gezelligheid met gelijkgestemden. Dat kunnen zakenrelaties of vrienden zijn.’ Genieten staat dus voorop voor Hermans en zijn gasten in de Unit. ‘We beginnen altijd al vroeg met wat eten en drinken en dat gaat door tot ongeveer twee uur na de wedstrijd.’

Ook deze zaterdag blijft het nog lang gezellig. Het verwarmde terras wordt verlaten voor de stijlvol ingerichte Business Unit en de glazen worden nogmaals gevuld met wijn uit een goed jaar. Dit is de zakelijke wedstrijdbeleving en relatieontvangst in optima forma.

Meer informatie over de Business Units en/of de overige zakelijke stoelvarianten? Neem contact op met de afdeling Sales & Events: sales@feyenoord.nl.
4c617ed147244430ce767241eb8dc362_2000_2000.jpg
b50495af34163b1a8724e13ccd1554ff_2000_2000.jpg
12c4bb397212e643a1374a75bdb4491a_2000_2000.jpg
  • Business
b