Meer service en beleving in De Kuip na restyling - Nieuws
Meer service en beleving in De Kuip na restyling - Nieuws Feyenoord Rotterdam N.V. © 2019 Alle rechten voorbehouden
Meer service en beleving in De Kuip na restyling - Nieuws
Meer service en beleving in De Kuip na restyling - Nieuws Feyenoord Rotterdam N.V. © 2019 Alle rechten voorbehouden
Meer service en beleving in De Kuip na restyling - Nieuws
+ 1
Meer service en beleving in De Kuip na restyling - Nieuws Feyenoord Rotterdam N.V. © 2019 Alle rechten voorbehouden

Meer service en beleving in De Kuip na restyling

In het Maasgebouw is de afgelopen periode veel werk verzet om De Kuip Congres- en Evenementencentrum een nog aantrekkelijkere locatie te maken voor evenementen. Een grote restyling heeft ervoor gezorgd dat zowel de sfeer als de service flink verbeterd zijn.

Gasten die De Kuip bezoeken, proeven nu al bij de entree van het Maasgebouw dat ze bij Feyenoord te gast zijn. Op diverse plekken zijn grote visuals aangebracht, waar de Feyenoord-emotie vanaf spat. Ook is er een nieuwe welkomstbalie geplaatst en is er bij de entree een luxe zithoek, waarbij men zich in de kleedkamer van Feyenoord waant. Op de eerste verdieping van het Maasgebouw is via grote foto’s veel aandacht voor de kampioenselftallen uit de historie. Een verdieping hoger hebben de naamgevers van de zalen door middel van een grote foto een prominentere plaats gekregen in ‘hun’ zaal; bovendien is het voor bezoekers nu nog duidelijker in welke zaal ze zich bevinden. 
 
Niet alleen op het gebied van sfeer heeft De Kuip Congres- en Evenementencentrum stappen gemaakt. Ook het serviceniveau is flink verhoogd. Dit merken bezoekers al meteen bij binnenkomst: waar de persoon bij de receptie vroeger vooral werd ervaren als een portier, zit er nu een gastvrouw of –heer achter de balie, die bezoekers welkom heet en vertelt waar ze heen moeten. De gastvrijheidsbeleving tijdens de evenementen wordt verder verhoogd door betere begeleiding van de organisator en doordat de projectmanagers op de uitgebreide eerste verdieping zichtbaar kantoor houden en zowel voor, tijdens als na het evenement direct klaarstaan om de klant te helpen. 
 
De Kuip heeft tevens geluisterd naar de klantbehoeften op het gebied van koffie. De koffiefaciliteiten zijn verbeterd, waardoor het congres- en evenementencentrum nu kan voldoen aan de stijgende norm op het gebied van koffiekwaliteit. Niet alleen in restaurant De Kuip Eten en Drinken en de vaste bars, maar ook voor vergaderingen en kleinere evenementen. 
 
Evenementorganisatoren die voor De Kuip kiezen, kiezen vanaf nu dus voor nóg meer service en nog meer beleving. Niet in de laatste plaats doordat daardoor de ‘geheime’ en bijzondere plekken van het stadion toegankelijk worden. Zo is het mogelijk om een (deel van een) evenement te houden in de kleedkamer, de legendarische spelerstunnel, het perscentrum, het Feyenoord Museum of aan de rand van het veld van De Kuip. 
Feyenoord Business CLub
INLOG VOOR ONZE LEDEN
WILT U OOK LID WORDEN?
×